سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در نبودِ برادرتان، به بهترین شکلی که دوستدارید در نبودتان از شما یاد کند، از او یاد کنید . [امام صادق علیه السلام]
 
جمعه 96 مرداد 27 , ساعت 7:56 عصر

شرکت ال جی (LG)  یکی از بهترین تولیدکنندگان کالاهای مورد استفاده در خانه و برندی معتبر برای لوازم خانگی است. برند ال جی در همه جای دنیا معروف و در اکثر کشورها محصولات لوازم خانگی اش را به فروش می رساند. مواد استفاده شده در این برند معتبر جهانی به حدی ممتاز است که هر خریداری با خیالی آسوده اقدام به خرید می کند و خریدار سالیان سال می تواند بدون نگرانی از لوازم این برند در خانه بهترین بهره را ببرد. یکی از شاخصه های محصولات ال جی بهره گیری از بهترین و تکمیل ترین قطعه ها در ساخت و طراحی آن است به صورتی که هم از لحاظ سخت افزاری و هم از لحاظ نرم افزاری حرف اول را می زند همچنین محصولات این شرکت و برند طراحی های چشم نوازی دارد که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند. 

در ایران نیز این برند و کالاهای ارائه شده آن برندی مشهور و شناخته شده است به صورتی که خانواده های ایرانی دست کم چندین نمونه از لوازم خانگی شان را اختصاص به این برند داده اند و مطابق با سرشماری های صورت گرفته همه مصرف کنندگان کمال رضایت را از این برند و محصولاتش و همچنین از نحوه کارکرد آنها دارند. 

نمایندگی تعمیرات ال جی (LG) شرکت ما نیز با دارا بودن مجوز و پروانه کسب از اتحادیه مرتبط  و با کاردان هایی با تجربه و آموزش دیده آماده عرضه هرگونه خدمات و تعمیر و نگهداری انواع کالاهای لوازم خانگی برند ال جی هستند. محصولاتی که شرکت ما از برند ال جی را تحت حمایت دارد دربرگیرنده لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر، سایدبای ساید، فر، اکرویو  می باشد که در این زمینه ها خدمات تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات ال جی را به بهترین نحوی انجام می دهد پس اگر به دنبال شرکتی مطمئن و متخصص هستند خدمات تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات ال جی خانه تان را به شرکت ما واگذار کنید شرکت ما با کمال افتخار آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. در ضمن شرکت ما با ارائه کارت گارانتی خدمات بعد از فروش و نمایندگی محصولات ال جی، بوش،  آریستون و سامسونگ و آاگ و الکترولوکس و برندهای دیگر در حال خدمت رسانی می باشد. پس شرکت ما با تامین قطعه های ال جی و بقیه برندهای معتبر و همچنین با دارا بودن مهارت و تخصص کافی نسبت به برطرف کردن نواقص و تعمیرات محصولات ال جی  همیشه در خدمت شما می باشد و با افتخار قابلیت جلب رضایت مصرف کنندگان ال جی را دارد و تعمیرات و خدمات آن را انجام می دهد در ضمن ما میتوانیم در کمترین وقت جواب اعتماد شما را جواب بدهیم .

خدمات پس از فروش ال جی که شامل دستگاه های مختلف این برند معروف نظیر مایکروفر (ماکروفر، ماکروویو)، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید، جارو برقی، اجاق گاز و غیره می باشد به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات پس از فروش است. نمایندگی ما برای ارائه خدمات پس از فروش روز تعطیلی ندارد و همه روز و در همه ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشد.

 

خدمات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی امتیازات ویژه ای را برای کالاهای شرکت ال جی در نظر گرفته است به صورتی که در کمتر از 20 ساعت تعمیرات و همه کارهای مربوط به آن را انجام می دهد و همه این کارها با مراجعه به منزل شما انجام می گردد و نیازی نیست تا شما کالاها و محصولات ال جی خود را به نمایندگی حمل کنید تا هزینه اضافی برای تان داشته باشد و اگر بعد از بررسی و ارزیابی های لازم مشاهده شود که قطعه های محصولات ال جی نیاز به تعویض و یا تعمیر دارند با قطعه اورحینال و اصل قطعات ال. جی تعویض می گردند همچنین تمام قطعه ها و کالاهایی که توسط ال جی به بازار عرضه شده اند در نمایندگی ما دارای گارانتی کتبی 36 ماه هستند پس تا سه سال شما نباید نگران خرابی و یا تعویض این قطعات باشید. فقط به محض اینکه مورد نقضی در قطعه ها و محصولات ال جی مشاهده نمودید هر چه سریعتر با همکاران ما تماس بگیرید و به منظور تعمیر با نمایندگی تعمیرات ال جی. و تعمیرات لوازم خانگی ال جی. با یکی از نمایندگی های ما تماس بگیرید. ما نمی گذاریم شما حتی یک روز نیز از بایت عدم استفاده از محصولات ال جی در تنگنا باشید.

 

خدمات پس از فروش ال جی، شامل ماشین لباسشویی و ظرفشویی ال جی. بدون تعطیلی، تعمیرات و نگهداری لوازم خانگی ال جی، قطعه های اصلی ، 36 ماه ضمانت کتبی را به همه متقاضیان و استفاده کنندگان محصولات ال جی ارائه می دهد. خدمات پس از فروش ال جی ماشین لباسشویی و ظرفشویی ال جی، تعمیرات لوازم خانگی ال جی، لطفا از طریق شماره تماس های ذکر شده در قسمت تماس با ما پایین صفحه یا منوی بالای صفحه با ما تماس بگیرید.

 

خدمات پس از فروش ال جی بعنوان تعمیرگاه و نمایندگی مجاز لوازم خانگی ال جی در ایران و با سالها سابقه کاری موفق در عرصه تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی و همینطور ماشین لباسشویی و… با آسودگی کامل تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی خود را به تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی در ایران به ما بسپارید و مطمئن باشید که با تمام وجود پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد.

 

گارانتی محصولات در هنگام ارائه خدمات پس از فروش ال جی

احتمالا عنوان نمایندگی تعمیرات ال جی یا خدمات پس از فروش ال جی کلمه ای باشد که بسیاری از اشخاص آن را جستجو کنند اما باید به این نکته نیز توجه شود که این مورد و بهره گیری از خدمات نمایندگی و خدمات پس از فروش برای محصولاتی می باشد که دارای گارانتی می باشند اگر گارانتی دستگاه شما به پایان رسیده باشد و نمایندگی ها و مراکز خدمات پس از فروش ال جی تعمیرات لوازم خانگی ال جی غالبا آنها را قبول نمی کنند اما جای نگرانی نیست چرا که مراکز تعمیراتی معتبر و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی هستند که می توانند این قضیه را برطرف نمایند شرکت ما به عنوان نمایندگی و تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی ال جی آماده عرضه خدمات پس از فروش به شما می باشد. این مراجعه تنها با یک تماس تلفنی امکان پذیر خواهد بود و احتیاجی به انتقال و حمل و نقل دستگاه شما نمی باشد. این برتری سبب می شود که فاصله جغرافیایی از بین برود و شما در هر یک از ناحیه های تهران که باشید قادر خواهید بود به آسانی از خدمات پس از فروش لازم بهره مند گردید.

منبع: خدمات پس از فروش



لیست کل یادداشت های این وبلاگ