سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه از آزارش ایمن باشی، به برادری با او رغبت کن [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 96 بهمن 4 , ساعت 1:3 عصر

چه زمانی باید برای تعمیر ماشین لباسشویی خود اقدام کنیم؟ , آیا برای شما هم اتفاق افتاده که احساس کنید ماشین لباسشویی خانه تان کارایی قبل را ندارد و نمی‌دانید که آیا تعمیر ماشین لباسشویی لازم است یا نه؟ در این نوشته, نمایندگی ال جی‌ , به ذکر ایرادهای متداولی می پردازیم که نشان می‌دهد ماشینلباسشویی شما ایراددار است و نیاز به تعمیر دارد. در صورتی که هر یک از نشانه های زیر را دیدید, بایست برای تعمیر ماشین لباسشویی خود به دنبال پیدا کردن نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی باشید.

در حال حاضر, خیلی از خانواده ‌ها از ماشین لباسشویی استفاده می ‌کنند و برخی زمان ها دیده می شود که دستگاه آن‌ها به خوبی کار نمی‌ کند. در این نوشته به ایرادهای اصلی ماشین لباسشویی پرداخته می شود.

 

 ایرادهای اصلی ماشین لباسشویی

 

ایرادهای اصلی دستگاه برای تعمیرات لباسشویی ال جی عبارتند از:

چه زمانی باید برای تعمیر ماشین لباسشویی خود اقدام کنیم؟

صدای زیاد ماشین لباسشویی

چرخش شستشوی مرتب سبب می‌شود دستگاه شما مقداری صدا دهد اما در صورتی که در حین چرخیدن لباس‌های شما در ماشین لباسشویی, سر و صدای زیادی از آن می‌شنوید و متوجه می‌شوید تکان زیادی می‌خورد, نشان می‌دهد که شما به یک نمایندگی تعمیرات ال جی تعمیر لوازم خانگی نیاز دارید. ماشین لباسشویی احتمال دارد تعادل مناسبی نداشته باشد. دستگاه خود را باز کرده و ببینید که آیا همه لباس‌ها به طور یکسان در درون آن توزیع شده‌اند یا نه. در صورتی که بارگذاری دوباره در کم شدن صدا تأثیری نداشت, پس احتمال دارد ایراد از شل شدن استوانه یا نصب موتور باشد که در این صورت بایست با کارشناسان در این باره برای تعمیرگاه مرکزی ال جی‌ دستگاه خود تماس بگیرید. احتمال دارد فقط استوانه نیاز به سفت کردن داشته باشد که در این صورت یک تعمیر ساده و سریع برای تعمیرات لباسشویی ال جی تعمیر لوازم خانه است.

نشت ماشین لباسشویی

در صورتی که نشت در بخش اول چرخه کار تعمیرات لباسشویی ال جی  رخ دهد, به ‌احتمال ‌زیاد ایراد از شلنگی است که از ورودی آب به استوانه هدایت می‌شود. در صورتی که نشت در مرحله دوم چرخه کار دستگاه رخ ‌دهد, احتمالا شلینگ تخلیه ایرادداراست. بسته به میزان نشت بایست بعد از تماس با کارشناسان تعمیرگاه مجاز ال جی‌ لوازم خانه برای تعمیر لباسشویی دست به کار شوید.

تخلیه نشدن کامل آب ماشین لباسشویی

یک ایراد دیگری که به تعمیر لباسشویی شرکت ال جی منتهی می‌شود, تخلیه ضعیف آب است. هر آبی که بعد ازتمام شدن شستشو باقی می‌ ماند را کنترل کنید. هیچ آبی نبایست در درون استوانه دستگاه باقی بماند. نمایندگی رسمی ال جی‌ در صورتی که آبی در آن باقی می‌ماند شلینگ تخلیه خود را کنترل کنید. یک مانع احتمال دارد سبب عدم تخلیه درست و کامل ماشین شود یا احتمال دارد ایراد از پمپ آب اصلی باشد که به دلیل موتور یا فرسوده شدن کمربند کار نمی‌کند. تعمیر پمپ کار دشواری است اما کارشناسان تعمیرگاه مجاز ال جی‌ لوازم خانه ایراد اصلی را شناسایی و آن را حل می‌کنند.

پر نشدن آب استوانه ماشین لباسشویی

برای اینکه ماشین لباس‌ها را تمیز بشوید, استوانه بایست به طور کامل از آب پر شود. بدون آب کافی, لباس های شما خوب تمیز نمی‌شوند. موقعی که آب کافی نیست و استوانه را پر نمی‌کند, احتمال دارد به دلایل فیلتر مسدود شده, شیرِ آبِ شکسته, ایراد الکتریکی و کج یا خم شدن شلینگ باشد. نمایندگی تعمیرات  ال جی‌ از جمله نمایندگی رسمی ال جی‌  تعمیر لوازم خانگی است که با کمک کارشناسان نمایندگی  ال جی‌ خود به نحو مناسبی ایراد را تشخیص داده و منجر به صرفه‌جویی در وقت شما برای ایراد ‌یابی دستگاه می ‌شود.

روشن نشدن ماشین لباسشویی

آیا دستگاه شما روشن نمی‌شود؟ مثل هر وسیله خانگی ایرادهای مربوط به برق در مواقعی پیش می‌ آید.

در صورتی که ماشین شما روشن نمی ‌شود,نمایندگی مجاز ال جی‌  احتمال دارد به خاطر سیم‌کشی نادرست یا جرقه زدن فیوز باشد.

همینطور قفل درب احتمال دارد شکسته شده باشد.

در صورتی که شما فیوز را دوباره تنظیم کردید و ماشین باز هم روشن نشد, نشان می‌دهد ایراد جدی است و بایست آن را تعمیرات لباسشویی ال جی کرد.

چه زمانی باید برای تعمیر ماشین لباسشویی خود اقدام کنیم؟

نچرخیدن استوانه ماشین لباسشویی

در صورتی که شما نمایندگی تعمیرات  ال جی‌ متوجه شدید استوانه دستگاه شما هیچ حرکتی نمی‌کند و نمی‌چرخد در این صورت نیز به نمایندگی  ال جی‌ دستگاه نیاز دارید. این موضوع شاید به دلیل ایراددار بودن قفل دستگاه درب و یا ترک خوردن یک کمربند است که این قطعه ها را بایست عوض کرد.

لرزیدن و تکان خوردن ماشین لباسشویی

یکی از موضوعاتی که غالبا به آسانیدر نمایندگی تعمیرات  ال جی‌  می‌توان کنترل کرد, اندازه بار غیر یکسان است.

اندازه بار غیر یکسان و نامناسب را می‌توان از لرزش و یا تکان‌های دستگاه در موقع کار تشخیص داد.

بایست کنترل کنید نمایندگی  ال جی‌ که پیچ ترانسفر هنوز هم در جای خود است یا نه.

یک پیچ ترانسفر برای سفت بستن استوانه دستگاه موقع جابه‌جایی استفاده می‌شود.

در صورتی که پیچ جدا شده باشد, سبب تکان خوردن و لرزش زیاد می‌شود و بایست به دنبال نمایندگی مجاز ال جی‌ دستگاه خود باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی

آنچه گفته شد از متداول‌ترین ایرادهایینمایندگی مجاز ال جی‌  است که احتمال دارد درباره ماشین ‌های لباسشویی رخ دهد

و به تعمیر آنها و پیدا کردن نمایندگی تعمیرات  ال جی‌ مناسب نیاز پیدا کنید.

در صورتی که هر یک از این موارد را مشاهده کردید, می‌توانید

با کارشناسان تعمیرگاه مجاز ال جی‌ تعمیر لوازم خانه تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش ال جی با داشتن کارشناسانی در زمینه تعمیر لوازم خانگی مختلف همواره جوابگوی نیاز مصرف کنندگان بوده

و آماده سرویس دهی به شما برای تعمیرات لباسشویی ال جی  و سایر لوازم خانگی است.

منبع: نمایندگی  ال جی‌



لیست کل یادداشت های این وبلاگ