سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بردبارى پرده‏اى است پوشان ، و خرد شمشیرى است برّان ، پس نقصانهاى خلقت را با بردبارى‏ات بپوشان ، و با خرد خویش هوایت را بمیران . [نهج البلاغه]
 
جمعه 96 شهریور 10 , ساعت 2:7 عصر

تلویزیون هال ال سی دی ال جی معروف به اسکارلت که چندین سال از عمر آنها می گذرد اغلب با یک مشکل مواجه می شوند . در این مقاله سعی داریم به شرح این مشکل بپردازیم . این دستگاه ها ( تلویزیون ) بسیار با کیفت و دارای مدیریت زمان می باشند. معمولا خرابی این نوع تلویزیون ها به این صورت است که ، در بعضی از مواقع صدای تلویزیون قطع می شود و در واقع تلویزیون ال جی صدا ندارد .

 

در این هنگام تلویزیون هنگ می کند . بروز این اتفاق کاربر را سردرگم می کند که ، چرا تلویزیون ال جی صدا ندارد . از آن جایی که امروزه تلویزیون یک وسیله ی ضروری در منازل است بروز این اتفاق می تواند نگرانی اهل خانه را در پی داشته باشد .

 

 در این مقاله سعی داریم شما عزیزان را با علت بروز این مشکل ( تلویزیون ال جی صدا ندارد ) و نحوه ی رفع این ایراد آشنا نماییم . اما در همین ابتدا به این مطلب اشاره می کنیم که با بروز این اتفاق ، مشکل حادّی پیش نیامده است . و جای نگرانی زیادی نیست .

چرا تلویزیون ال جی صدا ندارد

با این که کمپانی ال جی تا کنون دستگاه های با کیفیتی را ارائه کرده است اما این امر موجب نمی شود در این محصولات ایراد و مشکلی پیش نیاید . یکی از ایرادات شایعی که در تلویزیون های ال جی پیش می آید این است که ، تلویزیون ال جی صدا ندارد . علت بروز این مشکل سخت افزاری است .

 

اگر بخواهیم به صورت کامل به توضیح دلیل بروز این مشکل بپردازیم باید به این مطلب اشاره نماییم که : 1- یکی از علت هایی که تلویزیون ال جی صدا ندارد مربوط به ، برد مین تلویزیون می باشد . درواقع درصورت عملکرد ناقص این قطعه ( برد مین ) این مشکل به وجود می آید .

 

 2-یکی از علت هایی که تلویزیون ال جی صدا ندارد مربوط به ، خرابی بلندگو می باشد .

 

همانطور که اشاره کردیم پیش آمدن این مشکل ( تلویزیون ال جی صدا ندارد ) راه حل دارد . درنتیجه دارندگان این دستگاه پرمصرف نباید خود را نگران و آشفته سازند . ادامه مطلب...

جمعه 96 شهریور 10 , ساعت 2:7 عصر

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات ال جی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد. این کارشناسان به دلیل طی دوره‌های آموزشی-تخصصی مهارت رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه‌های ال جی را یافته‌اند. دوره‌های تخصصی مذکور با حضور اساتید بین ‌المللی، در سیکل‌های شش ماهه و در راستای به‌روز رسانی دانش فنی و تخصصی کارشناسان تعمیرات ال جی برگزار می‌گردند.

 

مهندسان ما در مرکز تعمیرات ال جی با بکارگیری جدیدترین ترفندها و متدهای تعمیر، قادر به رفع کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های ال جی گشته اند. بکارگیری جدیدترین ترفندها در تعمیرات ال جی این امکان را فراهم آورده است تا محصول تعمیر شده در این مرکز کیفیت اولیه خویش را بازیابد. همچنین کاربر لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید. ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ