سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نگاهداری دین، ثمره معرفت اساس حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 96 آبان 22 , ساعت 12:1 عصر

یخچال فریزر یکی از مهمترین و معمول ترین وسایلی است که در خرید لوازم خانگی برای منازل حتما در نظر گرفته می شود. به مرور زمان، یخچال از یک جعبه خنک کننده با تعدادی قفسه ساده به وسیله ای پیچیده و مدل هایی با امکانات گران، تبدیل شده است. اکثر تولید کنندگان، یخچال های مجلل با بسیاری از امکانات و نمایشگر ها و… تولید می کنند،در نتیجه می توانند طیف وسیعی از تفاوت های ظاهری در یخچال ها تا طبقات قابل تنظیم و… را پیشرفت دهند.

نمایندگی تعمیرات ال جی

 

 نکات زیر مطالب خوبی درباره راهنمای خرید یخچال فریزر در اختیار شما قرار خواهد داد:

1-    میزان مصرف انرژی

با توجه به اینکه یخچال و فریزر دائما به برق متصل هستند و موتور آنها دائما درحال فعالیت می باشد ،در صورتی که مصرف برق آن زیاد باشد، دستگاه زودتر از کار افتاده و هزینه زیادی را به خانواده تحمیل می کند.

به طور کلی هرچه یخچال و فریزر بزرگتر باشد هزینه انرژی مصرفی آن هم بیشتر خواهد بود.

در کل، یخچال های فریزر پایین، بهینه مصرف انرژی را دارند بعد از آن ها فریزر بالا ها. ساید بای ساید کمترین بازده انرژی را دارد گرچه امروزه محبوب ترین نوع یخچال و فریزرها هستند.

مدل هایی که فریزر آنها در قسمت بالا قرار گرفته است عموما بین 7 تا 13 درصد کمتر انرژی مصرف می کنند.مدل هایی که ذوب برفک اتوماتیک ندارند (defrost) هم حدود نصف یخچال های مجهز به این سیستم انرژی مصرف می کنند.

اشکال نوع اول این است که هر چند وقت یکبار باید برفکش را تمیز کرد تا مصرف انرژی در آن بهینه باشد. یخچال فریزر هایی که یخساز اتوماتیک یا آبخوری روی درشان دارند، 14 تا 20 درصد بیشتر انرژی مصرف می کنند. ناگفته نماند که هزینه این نوع یخچال فریزرها نیز بیشتر از مدلهای دیگر است.

از نظر مصرف انرژی یخچال فریزرهای 16 تا 20 فوت اقتصادی تر هستند واضح است که هر قدر اندازه یخچال بزرگتر باشد، مصرف انرژی آن نیز بیشتر است. البته خرید یخچال فریزر کوچکتر نیز موجب می شود تعداد دفعات مراجعه شما به سوپر مارکت بیشتر شود.

باز و بسته کردن در یخچال باعث استهلاک آن، فعالیت بیشتر موتورش و نیز مصرف برق بیشتر می شود. بهتر است تا حد امکان از یخچال هایی استفاده کرد که روی در آن ها آبسردکن و یخساز وجود دارد.

2-    ظرفیت یخچال فریزر

یکی از راهنمای خرید فریزر این است که بدانید که ظرفیت مورد نیازتان چقدر است. اگر تازه کار نباشید حساب دستتان است و به راحتی ظرفیت مورد نیاز را تعیین می کنید. اما آنهایی که در این کار مهارت ندارند، بدانند که به طور متوسط یک خانواده دو نفره به 160 تا 200 لیتر ظرفیت احتیاج دارد. به ازای هر نفر اضافه هم باید 20 لیتر دیگر در نظر گرفته شود.

ظرفیت یخچال به عادات خرید و نوع تغذیه شما هم بستگی دراد. اگر بیشتر سبزیجات مصرف می کنید، یخچال بزرگتری بخرید. چنانچه هفته ای یک بار به خرید می روید نیز ظرفیت را قدری بیشتر در نظر بگیرید.

 3-    سیستم یخ زدایی یخچال فریزر

برفک زدایی از چالش برانگیز ترین نکات در خرید یخچال فریزر است چرا که در تولید یخچال های جدید از دانش های متفاوتی استفاده می شود.

بیشتر یخچال فریزرهای جدید سیستم برفک آب کن اتوماتیک دارند.، به طوری که خود یخچال بدون دخالت شما و در زمان لازم برفک ها را آب می کند. به این ترتیب مصرف انرژی کاهش می یابد. نمایندگی تعمیرات ال جی در کنار شماست.

 4-    موتور یخچال

موتور یکی از اجزای اصلی یخچال است . موتورهای اینورتر عمر بالا و مصرف انرژی پایین تری دارند. گارانتی موتور یخچال عموما بین 5 تا 10 سال است.

 5-    گاز استفاده شده در یخچال

از معایب استفاده از فریون در یخچال‌ها می‌توان به حجم زیاد آن‌ها در مقایسه با آمونیاک، و تخریب لایه اوزون و ایجاد اثر گلخانه‌ای اشاره کرد. با توجه به این معایب تلاش‌هایی برای یافتن گازهای جایگزین فریون به عمل آمده که گاز جدیدی به نام 134A حاصل آن است. در کولرهای گازی از فریون 22 استفاده می‌شود که به علت دارا بودن هیدروژن، اثر تخریبی آن در لایه‌ی اوزون به مراتب کمتر از فریون‌های 11 و 12 است.

بعد از کار با گاز های R134 و R22 و … ،مشکلاتی مانند راندمان پایین،قیمت بالا،مقدار زیاد مورد استفاده در مسیر برودتی یخچال و غیره باعث شد گاز ارزان و خطرناک R600 (ایزوبوتان) با راندمان بالا جایگزین گاز قبل بشود.

تعمیرات یخچال فریزر ال جی

 6-    تصفیه هوا (بوگیر)

هر یک از مواد غذایی بوی مخصوص به خود را دارند کنار هم قرار دادن این مواد باعث می شود روی مزه و بوی یکدیگر تاثیر بگذارند و کیفیتشان نامطلوب شود. سیستم بوگیر از این مسئله جلوگیری می کند.

7-    نمایشگر دیجیتال

میزان درجه حرارت، نوع قالب یخ، فعال بودن آبسردکن و… را نشانه می دهد.

8-    برچسب انرژی یخچال فریزر 

برچسب انرژی یخچال فریزر امکان آگهی از میزان مصرف برق و آب و همچنین سر و صدای دستگاه را برای شما فراهم می کند. این میزان از A تا G دسته بندی شده است.A کمترین و G بیشترین هزینه مصرف برق را برای شما دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی رسمی ال جی در تماس باشید.

نکات لازم در نگهداری یخچال

 برای دوام بیشتر یخچال به این نکات توجه کنید:

    یخچال را در جایی قرار دهید که دور از وسایل حرارتی از قبلی اجاق گار، فر و آبگرمکن باشد.

    پشت یخچال حداقل باید 10 الی 15 سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد.

    ترجیحا درب بخچال را برای مدت زمان زیادی باز نگذارید

    یخچال باید از سطح زمین فاصله داشته باشد تا بدین ترتیب سطح پایین یخچال دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نشود.

    برای افزایش طول عمر، نواز دور یخچال همیشه باید تمیز باشد

    در زمستان از درجه های 1 تا 2 و در تابستان از درجه های 2 تا 4 استفاده شود.

    برای مسافرت های طولانی بهتر است بخچال را از برق جدا کنید.

    به هنگام جابجایی آن را بصورت ایستاده حمل کنید به طوری که قسمت موتور در پایین و قسمت راس یخچال همیشه به سمت بالا باشد.

    برای تمییز کردن یخچال هیچگاه از آب استفاده نکنید و همیشه از دستمال نمدار و سپس خشک استفاده کنید.

    برای جدا کردن مواد غذایی از داخل یخچال فریزر و یا یخدان هرگز از چاقو و وسایل تیز استفاده نکنید.

    محل قرار دادن بطری در یخچال نباید زیاد سنگین شود، زیرا این امر سبب شکستگی این قسمت شده و در ضمن درب نیز آسیب خواهد دید.

انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید هم مثل همه محصولات کاربردی در یک خانه پس از پذشت زمانی نیاز به عیب یابی به وسیله مراکز تعمیراتی و تعمیرات یخچال فریزر ال جی دارد. برای خدمات تعمیرات یخچال فریزر ال جی و ساید بای ساید ال جی با یکی از نمایندگی های تعمیرات ال جی یا تعمیرگاه مجاز ال جی تماس بگیرید و از سرویس دهی برتر و سریع این نمایندگی بهره مند گردید.

در چه زمان هایی به تعمیرگاه مجاز ال جی یا نمایندگی تعمیرات ال جی نیاز دارید.

زمانی که می خواهید فیلترها و سایر قطعات جانبی یخچال یا ساید بای ساید خود را تعویض کنید

زمانی که یکی از بخش های ماشین شما آسیب دیده باشد یا شکسته باشد.

زمانی که صدای بیپ از یخچال یا فریزر به گوش تان بخورد.

زمانی که خوراکی های شما رد یخچال سا سادی بای ساید یخ بزنند.

زمانی که یخچال یا ساید بای ساید شما روشن نشود.

زمانی که خوارکی ها و یا آبی که از آب سرد کن خارج می شود دارای بوی بدی باشد.

البته زمان های بسیاری است که نیاز به مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر است در همه موارد ما در کنار شما هستیم و با اولین تماس شما در محل شما حاضر شده و نسبت به حل آنها اقدامی می کنیم.  از شما هم می خواهیم در صورت دیدن هر ایراد یا چیز مشکوکی در عملکرد و کارایی یخچال یا ساید بای ساید خود با تعمیرگاه مرکزی ال جی تماس بگیرید تا از وارد شدن صدمات جدی به یخچال یا ساید بای ساید خود پیشگیری کنید و هزینه های تعمیراتی خود را کاهش دهید.

لازم به بیان است که همگی تعمیرکاران ما که در ایران و تهران وظیفه تعمیرات یخچال فریزر ال جی و ساید بای ساید ال جی را دارند و همه عوامل ما سعی می کنند بهترین قطعات و لوازم یدکی را برای یخچال و ساید بای ساید شما تدارک ببینند و به هیچ نحوی از قطعه های تقلبی و نامعتبر استفاده نکنند. قطعات جعلی به عملکرد و کارکرد ماشین های شما صدمه جدی می زند و بقیه قطعه ها را هم مشکل دار می کند پس خودتان هم در زمان تعویض از اصل بودن قطعات مطمئن شوید.

ما برای اینکه قطعه نامعتبری وارد یخچال و ساید بای ساید شما نشود نهایت کوشش و دقت خود را می کنیم و در تعمیرگاه خود فقط قطعات اصل و فابریک خود شرکت ال جی را ارائه می دهیم. نمایندگی ما تا از اصل بودن قطعات ال جی مطمئن نشود آنها را در یخچال و ساید بای ساید شما استفاده نمی کند. برای اینکه خیال شما را از اصل بودن قطعات الی جی آسوده کنیم تمامی قطعات تعویضی را گارانتی شش تا یکساله می کنیم تا ضمانتی بر اصل بودن قطعات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات ال جی باشد.

خدمات پس از فروش ال جی در تهران

تعمیرات یخچال فریزر ال جی و تعمیرات ساید بای ساید ال جی ارائه دهنده بهترین خدمات تعمیرات تخصصی برد الکترونیک یخچال فریزر در تهران و ایران است. در سالیان اخیر در صنعت تولید محصولات خانگی به خصوص در انواع یخچال و فریزر، شاهد استفاده از آخرین فناوری های هستیم که در تولید این محصول به کار رفته است و به خاطر اینکه تولیدکنندگان در رقابت با هم می باشند و خواهان ارائه بهترین محصولات با آخرین استانداردهای روز هستند تا بتوانند رضایت و اعتماد مشتری های زیادی را به محصولات خود جلب کنند، توجه بسیاری به ایجاد تکنولوژی های نوین در تولید محصولات خود می کنند.

این تکنولوژی ها یا به صورت بهینه تر کردن ظاهری و زیبا سازی لوازم خانگی و یا به صورت بالا بردن خدمات پس از فروش ال جی و قابلیت های دستگاه ها و یا به صورت آمیزه ای از هر دو مورد لحاظ می شوند.

در تازه ترین یخچال فریزر های ساخته شده نیز می توان این تکنولوژی های خلاقانه را مشاهده کرد. بهره گیری از آخرین فناوری مدارهای الکتریکی یاعث شده تا بتوان یخچال فریزر هایی کاملا هوشمند به بازار ارائه کرد و این مدارها همه کارهای مکانیکی و الکترونیکی یخچال  ها را کنترل می کنند.

طبیعی است که هر چه تولید و ارائه یک وسیله حرفه ای تر و فنی تر باشد و امکانات و قابلیت های زیادی به آن اضافه شده باشد، هم قیمت خرید آن بیشتر خواهد بود و هم هزینه های مربوط به تعمیرات و خدمات آن نیز زیادتر خواهد بود، چون برای برطرف کردن ایراد های تخصصی و مشکلات احتمالی نیاز به دانش حرفه ای تر و مدت زمان زیادی است.

شماره تلفن نمایندگی ال جی

پس همزمان با ساخت یخچال فریزر های هوشمند با توانایی های به روزتر خیلی از نمایندگی های تعمیرات یخچال فریزر ال جی و تعمیرات ساید بای ساید ال جی نیز سعی کرده اند تا با بهره گیری از بهترین مهندسان و تعمیرکاران فنی خدمات با کیفیت تری را به مشتریان خود ارائه دهند.

منبع: نمایندگی تعمیرات ال جی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ