سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه پرسید دانست . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 96 شهریور 10 , ساعت 2:7 عصر

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات ال جی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد. این کارشناسان به دلیل طی دوره‌های آموزشی-تخصصی مهارت رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه‌های ال جی را یافته‌اند. دوره‌های تخصصی مذکور با حضور اساتید بین ‌المللی، در سیکل‌های شش ماهه و در راستای به‌روز رسانی دانش فنی و تخصصی کارشناسان تعمیرات ال جی برگزار می‌گردند.

 

مهندسان ما در مرکز تعمیرات ال جی با بکارگیری جدیدترین ترفندها و متدهای تعمیر، قادر به رفع کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های ال جی گشته اند. بکارگیری جدیدترین ترفندها در تعمیرات ال جی این امکان را فراهم آورده است تا محصول تعمیر شده در این مرکز کیفیت اولیه خویش را بازیابد. همچنین کاربر لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید.

نمایندگی ال جی و واحدهای تخصصی تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی شرق تهران خدمات تخصصی مرتبط با محصولات ال جی را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. کارشناسان حاضر در نمایندگی ال جی در ایران با تمرکز بر حوزه کاری خویش از ورود به حوزه‌های نامرتبط خودداری کرده اند. آنها صرفاً در حیطه تخصصی خویش به ارائه خدمات می پردازند.

 

واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی ال جی غرب تهران  به دلیل تأکید بر اصول و ضوابط مشتری‌مدارانه، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند. نمایندگی ال جی در ایران تمامی خدمات این مرکز را بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌ ال جی به کاربران خویش ارائه می دارد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با پارت‌های موجود در این مرکز و خدمات تخصصی ارائه شده با آنها به بخش زیر مراجعه نمایید.

 

تعمیرات ال جی و اخبار مرکز تخصصی ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج در صورتی که به دست کارشناسان و متخصصان این حوزه انجام پذیرد، ضمن بازیابی کیفیت اولیه محصول سبب می‌گردد تا کاربر، لذت کار با یک محصول نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نمایند. از همین رو مدیریت این مرکز با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر فضایی فراهم ساخته که در آن امکان تعمیر و بازیابی تمامی دستگاه های معیوب ال جی فراهم گشته است.

 

به جرأت می‌توان گفت که کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به ارائه برترین سطح کیفی خدمات ترمیم ونمایندگی ال جی شمال تهران می‌باشند. زیرا کارشناسان حاضر در این مرکز، دانشِ تخصصی خویش را با حضور در دوره‌های تکمیلی – آموزشی تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین ‌المللی کسب نموده‌اند و در گام بعد، مهارت فنی آنان با آزمون‌های متعدد برگزار شده از سویِ این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است.

 

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که دستیابی مرکز تعمیرات ال جی به بالاترین سطح کیفی خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نمی‌باشد. جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفیخدمات پس از فروش ال جی ایفاء می‌کند، بهره‌مندی این مرکز از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است.

نمایندگی ال جی و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ال جی

شرکت کره ای – چندملیتی ال جی یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه الکترونیک وّ فناوری اطلاعات است که در سال 1958 با نام گلداستار راه اندازی گشت. در طول سالهای اخیر تمرکز کمپانی ال جی بر تولید گوشی های تلفن همراه بوده است. کمپانی ال جی موفق به ارائه گوشی هایی گشته است که به روزترین فناوری ها و بدیع ترین طرح ها را به خود اختصاص داده و از این راهرو موفق گشته است بخش عمده ای از بازارهای جهانی این حوزه را از آن خود سازد.

 

شرکت ال جی با درک این واقعیت که بازار وسیعی برای گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت و باکیفیت وجود دارد. دنباله‌رو فن‌آوری همگرا و توسعه محصولات جدید تلفن همراه بوده و همواره هدف رهبری دنیای تلفن ‌های همراه را دنبال می‌کند.

 

شرکت کره ای ال جی (LG) تولید کننده ی لوازم خانگی در انواع مدل های مختلف است که یکی از پرفروش ترین برند ها در ایران می باشد.اگر هر یک از محصولات برند LG را خریداری کرده اید و  پس از مدتی استفاده از دستگاه هر گونه مشکلی برای آن به وجود آمده ، به راحتی با مرکز پشتیبانی و نمایندگی ال جی تک سرویس تماس بگیرید تا برای رفع مشکل اقدام کنید.  ما  به عنوان تخصصی ترین مرکز خدمات پس از فروش لوازم خانگی ال جی(LG)  از شما پشتیبانی می کنیم. کافی است درخواست خود را با ما در میان بگذارید.ال جی تک سرویس بعنوان نمایندگی ال جی جنوب تهران امتیازات خاصی برای متقاضیان تعمیرات محصولات ال جی قائل است.

این حق شماست که از خدمات سریع و دقیق نمایندگی تعمیرات ال جی بهره ببرید.تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی ال جی تک سرویس همیشه در خدمت شما می باشد. جهت تماس با واحد پشتیبانی محصولات ال جی از طریق شماره تماس نمایندگی ال جی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.تعمیرکارانی که در تعمیرگاه مجاز ال جی اشتغال دارند نه تنها بصورت تجربی بلکه با برگزاری کلاس‌های آموزشی به‌ صورت تخصصی نسبت به رفع ایرادات محصولات لوازم خانگی  ال جی فعالیت می کنند.

 

منبع: نمایندگی تعمیرات ال جی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ